poniedziałek, 16 maja 2011

Na powitanie

No i stało się... Jest blog, a z nim ja.
Nie wiecie jeszcze czy się z tego powodu cieszyć, czy martwić. Ja też nie :) .  Pożyjemy, zobaczymy...

Długo się zastanawiałam czy zacząć go pisać. W internecie jest masa blogów i stron, nie mamy szans tego ogarnąć. Nawet gdybyśmy chcieli, to życia nam na to nie starczy. Po co więc jeszcze jeden?

Po pierwsze: nie znalazłam jeszcze polskiego bloga o chomikach, pisanego przez osobę starszą niż 14 lat. Wszystkie (mi znane) są pisane przez nastolatki. Taka moda. Nie mówię, że to złe, nie mi to oceniać - świat wirtualny ma swoje prawa. Każdy może się uwieczniać, bez względu na wiek i poziom umysłowy.
Ale większość tych nastolatek nie wie wszystkiego o chomikach. Same są na etapie czytania, uczenia się, informowania... Nie oczekuję nawet, że mają wszystko wiedzieć :) ... Choć są między nimi osoby, które mają zadziwiająco dużą wiedzę jak na swój wiek. Kiedyś o tym na pewno więcej ;) .
Mój blog powstał więc jako reakcja na "słitaśne" blogi z błędnymi i przestarzałymi informacjami.

Po drugie: jak już mam bloga, to wykorzystam to, bo jestem gadułą i zawsze mam coś do powiedzenia.
Będę was gnębić i bawić, zmuszać do myślenia i pocieszać.
Będziecie się ze mną śmiać i płakać, marzyć i złościć, będziemy razem zmieniać świat albo na niego narzekać.

WELCOME TO MY LIFE...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz